Lívancový jahodový dort

Miluji sladké. Ne, vážně, já naprosto zbožňuji sladké a mohla bych ho jíst od ráda do večera. A jestli si myslíte, že bych se toho po chvíli přejedla a nechtěla nic tak dobrého dlouho vidět, jste na omylu :D Bohužel nemůžu dennodenně jíst hromady margotek, snikersek , mufinů a dortíčků... To bych asi vypadala trochu jako sumo zápasnice, což úplně nechci :D

Proto strašně ráda experimentuji a zkouším nové recepty. Ne vždy se to povede, ne vždy to chutná na jedničku, ale tentokrát... tentokrát se musím pochválit, protože můj lívancový dort chutnal neuvěřitelně. A potvrdil to i můj bratr, který jinak moje pokusy jen kritizuje (ach ta sourozenecká láska :D)

Nápad vznikl při vymýšlení snídaně, kdy jsem si jako obvykle chtěla udělat lívance, ale zároveň jsem měla chuť i na něco jiného... Nevěděla jsem na co přesně, ale když jsem uviděla hromadu zákusků v ledničce (a ovládla se je nesníst!) okamžitě jsem věděla, že bych si dala nějaký nadýchaný jahodový dortík. No a proč to nespojit dohromady že? A vznikl tento jahodový lívancový dort, který určitě budu dělat i s dalšími kombinacemi, které už mám vymyšlené, protože jsem si ho vážně zamilovala. Navíc vydrží i na více dní, takže o snídaně je chvíli vystaráno.



INGREDIENCE

Lívance:
hrnek rozemletých ovesných vloček
bílý jogurt
2 vajíčka
vrchovatá lžička kypřícího prášku
jahodový protein 
trocha vody

Náplně:
miska jahod
tvaroh
bílý jogurt
sladidlo

POSTUP

Začneme palačinkami. V misce si smícháme všechny ingredience, kromě dvou bílků, které si zvlášť vyšleháme do sněhu a přidáme do vzniklého těsta. To potom lijeme na celou pánvičku, aby vznikly velké lívance. Díky kypřícími prášku by měly být pěkně nadýchané.

Pokud máme lívance hotovy, přesuneme se k náplním mezi jednotlivé vrstvy. Hlavní složkou budou samozřejmě jahody. Ty si rozmixujeme na tříšť, kterou si rozdělíme na tři části. První část namažeme mezi první dva lívance a druhou si smícháme s oslazeným jogurtem a dáme mezi další lívance. Dál dáme zase samotnou jahodovou tříšť, nebo ji můžeme smíchat s tvarohem. A je na každém, kolik z kolika vrstev se bude jeho dortík skládat. 

Když máme takhle promazané lívance, přejdeme, pro mě, k nejtěžšímu kroku. Rozmažeme oslazený tvaroh po celém "dortu". Jak vršek, tak i boky, aby nebylo vidět, že jsou to "jen" lívance. Mě to skoro vůbec nešlo, takže doufám, že vy budete mít více štěstí :D A pokud tento krok máte za sebou, stačí jen dozdobit (jen prosím ne tak jak já, protože můj foodstying je vážně otřesný :D) a dát zchladnout do ledničky. A tadááá.. dobrota je na světě. Doufám, že si pochutnáte stejně dobře jako já :)





You May Also Like

0 komentářů