Ze života začínajícího vysokoškoláka #1


První dva týdny školy jsou za námi (nebo aspoň za mnou) a upřímně můžu říct - je to děs! Jsem stále zmatená, nedokážu si vše pořádně zorganizovat, učitelé na nás chrlí informace ze všech stran a těch knih... Jsem sice zvyklá číst (čti - čtu vážně hodně) ale tohle je extrém...



Ale #staypositive. Během jednotlivých přednášek mám spoustu času se procházet a objevovat krásy Brna a brněnských kaváren. Člověk by to ani neřekl, ale během tohoto potulování se brněnskými uličkami nachodím i třináct tisíc kroků, což je na mé poměry dost.



A to jídlo všude! Kam oko mé pohlédne (už mi troch hrabe), tam vidí restauraci, posezení, nebo kavárničky se snídaněmi.. (a to radši nezmiňuji, že na každé ulici je nějaká cukrárna, nebo pekárna, odkud se linou neskutečné vůně). Navíc máme naprosto dokonalou menzu, kde je první patro vegetariánský a se zdravými jídly. Ano, maso papám, ale radši si ho dám doma na večeři. Btw. rozhodně navštivte Panksy na Jaselské.



Taky už mám první selfíčko ze Skaly, kde mám přednášku o literatuře v televizní seriálu a vážně to není tak zajímavé, jak to zní. A druhé je se stejným šílencem z oboru jako jsem já. Vážně jsme se hledaly až jsme se našly.



Zjistila jsem taky, že některé dny mám trochu volnější a stíhám si i vařit dobrůtky. Jak ke snídani, tak i k obědu, což je naprosto úžasné! (a vynahrazuje to ty dny, kdy jsem ve škole celý den a nestíhám vůbec nic) A kdo by to nepoznal, #mojeovesna je láska na celý život.



A poslední bod dnešního článku je můj úžasný výtvor na úkor nemoci. To moje procházení se po Brně v dešti mi přivodilo trochu bolehlav a nateklé uzliny. Ale ležet celý den v posteli není nic pro mě, takže jsem se s chutí pustila do experimentu s názvem Mrkvový koláč. Který se překvapivě i povedl. Gratuluj si Doležalová, třeba to s tebou nebude zas tak marné. A receptík je kdyžtak pod příspěvkem na instagramu a možná se objeví i zde. Pokud nebudu úplně líná a zavalená učebnicemi.

A abych nekecala furt jen o sobě, jaký jste měli víkendy vy? :) 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Sleduju tě na insta, kde jsem vyděla mrkvový koláč a pak jsem si všimla, že tě mám i mezi sledovanými blogy :D koláč vypadá fakt skvěle :) Já o víkendu hlavně odpočívala a dopřávala si času v kuchyni, také jsme se byli s přítelem projít :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to je skvělé 😍 Procházky v tomto počasí jsou úžasné že? 🙈☺️

      Vymazat