Ze života začínajícího vysokoškoláka #2

 
Bohužel máme další týden za sebou a bohužel i tentokrát jsem musela trávit dost času v ústavu jménem vysoká škola. Došla jsem k zjištění, že mě můj obor nebaví a nezajímá tak jak by měl. Takže v únoru budu podávat další přihlášky a doufám, že tentokrát se dostanu tam, kam chci. Tak mi držte palce! (A kdybyste někdo měl nějaký dobré tipy na to, jak se dostat na zdravku, budu jen ráda) 



Moji sledující na instagramu jistě zaznamenali, že jsem navštívila Café Placzek. Kavárnička byla pěkná, měli výbornou domácí limonádu, jen tam bylo dost hlučno, takže to určitě není to pravé místo na učení. Na to máme v Brně lepší místa. Tento týden se mi taky poprvé v životě povedly udělat palačinky! Jo čtete dobře, až skoro ve dvaceti jsem udělala palačinky :D (Ale já nemůžu za to, že z toho vždy byly trhance) A dost mě to namotivovalo k tomu, abych je zkusila i příště a doufám, že budou ještě lepší #anebotakyne


Všimli jste si, jak krásně tento týden bylo? Já teda jo, a proto jsem naprosto omezila jízdu šalinou (ne, není to tamvaj!) a chodila všude pěšky. A bylo to úžasné. Nejen že se člověk hýbe a tudíž spálí víc kalorií, ale té pozitivní energie všude kolem... hned je svět krásnější a den radostnější. A o víkendu se ke mě přidává i mamča, takže taky zkuste vytáhnout další členy rodiny. 


Konečně jsem se i vyfotila v posilovně, abyste věřili, že tam opravdu chodím. Zrovna teď třeba trpí moje záda a ruce. Ale je to taková ta příjemná bolest, kdy víte, že svaly něco dělaly a doufáte, že se časem přestanou stydět a vylezou napovrch.

Posledním bodem dnešního článku je nová knížka Vařit dokáže každý. Jsem z ní naprosto nadšená! Sice vařit umím (ehm skromnost mi asi nic neříká) ale nová inspirace se hodí vždy. Navíc je tam pár receptů, které mám v plánu předělat do zdravější verze, tak jsem zvědavá jak to dopadne. Jen doufám, že u toho nepodpálím barák :D Btw. Recenzi na knihu už mám sepsanou, takže se během týdne objeví na blogu.

To by pro dnešek bylo nejspíš vše. A než vyjde další článek, tak mi napište, jak jste se měli vy. Ráda si přečtu zajímavější životy než je ten můj :D 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Buď v klidu, já se učila dělat palačinky rok, než se mě povedly tak, jak jsem chtěla :D Těším se na recenzi!

    https://wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat