Zapékaná buchta s kousky banánu a jablka

Občas nastanou chvíle, kdy je člověku opravdu mizerně a nemá na nic náladu. Jen by se nejraději zahrabal pod deku a už nikdy nevylezl. A přesně v těchto chvílích je důležité vstát a jít dělat něco, co člověka baví. Protože jediný lék na deprese je štěstí.

Nejtěžší je udělat ten první krok, překonat se a jít něco dělat. Ale jakmile se pustíte do činnosti, která vás těší, ucítíte jak se vaše tělo a mysl naplňuje štěstím a vaše nálada je rázem na vrcholku pomyslné hory.

Zrovna včera byl vážně divný den, kdy jsem měla náladu pod psa a každý pohyb byl pro mě utrpením. Celé dopoledne jsem tedy prolenošila v posteli, ale odpoledne už mě to vážně iritovalo, tak jsem si řekla: "Ne, nebudeš celý den jenom ležet v posteli! Zvedni ten svůj zadek a jdi dělat něco, co tě povzbudí a potěší." Tak jsem se zvedla a šla. Moje nohy mě zavedly do kuchyně ke všemu tomu jídlu, koření a formičkám. Úkol zněl jasně - upéct si něco dobrého na zub. A tak vznikla tato nasládlá buchta se zajímavou kombinací chutí a jako bonus skvěle zasytí.



INGREDIENCE

100g rozemletých ovesných vloček
30g mouky (já použila žitnou, kukuřičnou a rýžovou)
odměrka proteinu - nejlépe vanilkový
půl sáčku kypřícího prášku
2 vajíčka
půl kelímku bílého jogurtu
jablko
banán

POSTUP

Nejprve se v misce smícháme všechny suché ingredience. Vajíčka si rozdělíme na bílky z kterých si vyšleháme tuhý sníh a žloutky, které smícháme s bílým jogurtem. Do žloutků s jogurtem přidáme suché ingredience a mixujeme dokud nevznikne hustější těstíčko. Pokud by bylo moc husté, můžete doředit mlékem nebo vodou. Do vzniklého těsta po troškách vmícháváme sníh. Jablko si oloupeme a nakrájíme na malé kostičky, které přidáme do těsta. Takto vzniklou směs můžeme nalít do vymazané formy a na vrch naskládat na kolečka nakrájený banán. Teď už to jen formu vložit do trouby a nechat péct cca půl hodinky na 180 stupňů. 



You May Also Like

0 komentářů