O mé maličkosti


Ahoj!

Jsem ráda, že jste zavítali na můj blog a jste ochotní si přečíst tento a popřípadě i další články. A hned na úvod - nemám ráda uvítací články. Teda, abyste mě pochopili správně, mám je ráda, ale u jiných blogerů a blogerek, ne u sebe. Už totiž minimálně deset minut koukám na těchto pár řádků, co jsem ze sebe vyplodila a nevím, jak pokračovat. Člověk by ani neřekl, jak těžké je popsat sám sebe, obzvlášť pokud jste tak nezajímavý a neoriginální jako já. Takže to pojmu trochu stručněji a možná časem článek obnovím nebo napíšu nový. Ale kdo ví? Třeba za chvíli blog zruším, protože nikdo nebude chtít čist články od trapné, mladé studentky, která si zamilovala zdravý životní styl.

Oficiálně vás vítám na mém blogu! Který jak jste si určitě všimli, nese jméno Fit with Il. A pokud jste aspoň krapánek při smyslech, tak vám muselo zaručeně dojít, že se jmenuji Ila, neboli nezkráceně Ilona. To je ale objev že? :D (btw. Své jméno nemám zrovna dvakrát v lásce, ale jeho zkrácena podoba je super. Takže pokud mi chcete udělat radost, oslovujte mě Ilo)


Jsem devatenáctiletá studentka střední školy, která letos maturuje a naprosto neví, jak to zvládne, protože toho učení je vážně nad hlavu, takže si myslím, že s myšlenkou založit blog jsem přišla ve správnou chvíli. Doufám totiž, že zde najdu útočiště a trochu toho oddychu od bankovní soustavy, pojišťovnictví, právních forem a dalších určitě nepodstatných věcí.

Krom toho, že teď často ležím v učení, tak chodím ráda do posilovny (čtěte, jsem tam každý den, protože že mě to neskutečně nabíjí). Ale nepředstavujte si žádnou hubenou (ale ani tlustou :D ), vypracovanou holku, která nemyslí na nic jiného, než na cvičení, nebo jídlo. Na cestě za svým snem jsem teprve na začátku a vím, že mě čeká ještě spousta práce než se dostanu tam, kam chci... Ale i za ten krátký čas, který se v tomto životním stylu pohybuji, jsem objevila pár triků, vychytávek, receptů a nápadu, jak si tuhle cestu usnadnit a hlavně užít. Protože to vážně není jen o těžké dřině, dennodenním kardiu, neustálém hlídáni si maker nebo odříkání si našich milovaných věcí. Bez občasných obětí to nepůjde, ale všeho se rozhodně vzdávat nemusíme. Přece jen, život žijeme jen jednou, tak ať to stojí za to.

Tenhle odstaveček můžete úplně v klidu přeskočit, nebudu vám to vůbec zazlívat, protože vám chci sdělit jen pár nepodstatných informací o mé maličkosti. Jako například, že miluji copánky. Vážně, existuje lepší, hezčí a pohodlnější účes než jsou copy? Další má láska patří seriálům a filmům (pro zajímavost - první příčku za nejoblíbenější seriál obsadily Hry o trůny a z filmů to bude Titanik, Než jsem tě poznala, Harry Potter, Pán prstenů a Hobit). Další nepodstatnou informací je, že jsem blázen do různých ozdobiček, dekorací a blbinek. Ale ono je to vždy všechno tak hrozně roztomilé, že by byl hřích to nechat v obchodě... Někdo už mohl uhodnout, že mým nejoblíbenějším obchodem, kde utratím spoustu peněz je Tiger. A kdo ten obchod nezná, měl by to okamžitě napravit! Asi poslední maličkost, kterou mám potřebu vytroubit do světa je, že miluji fotografování. A to skoro čehokoliv, což je vidět na mém insagramu (fitwithil)

Takhle to dopadá, když se nudím ve třídě :D 

A teď už by to chtělo něco zajímavého, co by se týkalo i blogu že? Tak se pohodlně usaďte, protože tohle už přeskakovat nemusíte. Chci, nebo si spíše přeji, aby byl můj blog zaměřený nečekaně na zdravý životní styl... Nemyslím tím žádné diety, cvičební plány, nebo rádoby rady od odborníka. To rozhodně ne! Zaprvé nejsem zastánce diet, protože je to jedno velké zlo, ale o tom až jindy. Za druhé o cvičení možná psát budu, ale! Nebudou to cvičební plány, ale pár osvědčených cviků, které zabírají na mé tělo a která já mám ráda. Tímhle chci už předem upozornit na to, že cokoliv napíšu na tento blog vychází z mých vlastních zkušeností. Nemusí to vždy být správné, nebo úplně zdravé, ale na mě to funguje, takže můžete zkusit, jestli by to třeba nepomohlo i vám.

Chci vám ukázat cestu, jak dosáhnout svého cíle. Rady, triky, tipy, které mi pomohly a udělaly mě šťastnou. Už několikrát jsem zkoušela zhubnout, ale až teď jsem našla tu správnou rovnováhu, kterou si přeji i pro vás. Není to jen o jídle, sportu, ale i o myšlení, radosti a maličkostech každodenního života. A hned první rada zní - myslete pozitivně! Je to to nejdůležitější a nejlepší, co můžete udělat.


Další směr, kterým se určitě bude můj blog ubírat, budou recepty. Miluji vaření. Miluji jídlo. A hlavně sladké. Nejlepší na tom všem je, že i ty sladké buchty, záviny a rolády jdou udělat ve zdravé verzi. A nejenom cukrovinky, ale i omáčky a dalších nespočet nezdravých jídel jde upravit do mnohem lepších, zdravějších a mnohdy i chutnějších verzí. A to vám chci ukázat prostřednictvím svých receptů.

Nejlepší a nejrychlejší snídaně :)

Pokud jste dočetli až sem, tak jsem značně v údivu a gratuluji vám. Muselo to stát určitě mnoho přemáhání a sil se dostat až ke konci. Ale už je to za skoro za vámi, tak jen chviličku strpení.

Tímto bych se s vámi chtěla rozloučit a doufám, že se zde najde pár stejných bláznů jako jsem já, které moje články budou bavit a aspoň trochu je inspirovat. I kdyby to byl jen jediný člověk, tak vím, že to má cenu a budu se snažit ze všech sil mu pomoct dosáhnout jeho snu.

"Úspěch přichází k lidem, kteří vytrvají, ne k těm, kteří si stěžují a vzdávají se."




PS: Na to, že jsem říkala, že to bude stručný, tak jsem se celkem rozepsala nemyslíte? 
PPS: Zapomněla jsem zmínit, že miluji bačkůrky! A jo, vážně je mi devatenáct :D 
PPPS: Na vzhledu blogu se ještě pracuje. S grafikou vážně nejsem kamarádka a ani nikdy nebudu.
PPPPS: Vážně už pro dnešek končím. Těším se na vaše komentáře a reakce :) 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já myslím ze je to parádní první článek �� PS. Hra o truny je srdcovka ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Přesně tak, už se nemůžu dočkat další série..

      Vymazat